TERIMA KASIH SAHABAT

Wednesday, July 7, 2010

Tag Dari Far

2
1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih name itu ?

* NamA Blog Aku SY@F..
* SEBAb PilIh... Dah Nama Aku "SY@F"


2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?

* http://akulahsyaf.blogspot.com/
* jenUh Aku LeTak NAma SY@F tu Tapi Dah Ad YAng GunA so TercipTA LAh Nama Tu.. Hahaha


3. Apakah method dalam penulisan anda ?

* SekAdar nuKilan KehiDuPan Aku..
* CoREtaN Puisi Yang TAk SEbERapa Tu...
* TeNTanG kEKawAn Aku TeruTAmaNYA BebuDak FreNzy..


4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda ? Sebabnya ?

* RASAnyA Belum LAgi LAh... seBab BAru Je CreAte ..Hahahaha


5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan ape kata mereka ?

* TAk LAgi Kot...bLog Baru KAn...


6. Apa perasaan anda apabile orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda chantek ?

* Suka HAti DioRAng NAk CAkap ApA...Ada Aku KeSah....
* LayaN..Zess..


7. Bilakah anda mempunyai blog ?

* BarU jE bebERapa Hari nIe... Kah Kah...


8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ?

* ORg PerTAMA TAhu SuDah TENtu Lah CikGU Yang Ajar Aku Wat Blog nie ..cIkgu SuGger...


9. Apa perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah ?

* SeKoLAh DAh LAma Aku TinggALkan..


10. 10 orang seterusnya untuk di-tag .

* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
* ~~KOSOnG~~
*sEBabnYa BloG BAru Tak TAhu NAk TAg KAt Sape..hihihi... SoRRy..


P/s : Thanks YEa FAr... :P

.

2 Response to Tag Dari Far

July 7, 2010 at 7:03 PM Reply To This Comment

ahahaha...
thanks to cikgu sugger..
akhirnye abg syaf ade blog..
congrats ye..
:)

July 8, 2010 at 12:55 AM Reply To This Comment

MeKasIh YEa FAr...
:)

Post a Comment