TERIMA KASIH SAHABAT

Wednesday, April 27, 2011

CaBaraN 5 - Izinkan Aku

3

IziNKan Aku.....
MenCoRetKan KunJunGan SaPaanMu..
DiSaaT Ku BerseNDiRiAn..
HanYa Kamu Yang Hadir..
MenGGamit PeraSaaN iNi..

LanTaRanN itu...
IziNKan Aku.....
MenJadi PeriNdu...
ADaKah DiriMu Tahu...??

BuKan Niat Ku MeNagiH SimPati..
Aku HanYa ingin DiriMu MenGerTi..
ErTi aKan RaSa riNdu..
MesKin Pun DiriMu HanYa BerdiaM...

IziNKan Aku.....
MenGaBadiKan CoreTan SeMalam..
BerSaMa BayanGanMu..
SiNar Mata Mu..
Biar Sepi Pun CemBuru...
KeRana Aku Ada KAmu....


.

3 Response to CaBaraN 5 - Izinkan Aku

April 29, 2011 at 5:16 AM Reply To This Comment

sinar mentari kian berlalu..
senja nan sepi menghapuskan bayangan..
namun hati belum merelakan..
sang senja bertamu di hujung waktu ...

April 30, 2011 at 2:27 AM Reply To This Comment

@cik payung umbrella
TerkIas SeNJa MenGuNDanG MAlam.. TiRai SunYi MenYApa JiWa... BIarKan GeLAp Malam MenYemBunyiKan Satu PeRAsaaN.. BIar tiada SiaPa Yang Tahu.. Yang Hati Tgh MeNagis..

May 4, 2011 at 6:09 PM Reply To This Comment

emm..
menarik sangat puisi ni syaf..

andai d beri ruang..
mampu kah rindu itu hilang..

Post a Comment