TERIMA KASIH SAHABAT

Monday, April 11, 2011

Kembali Dengan Kehidupan Yang Baru

6
Assalamulalaikum..

Segala puji-pujian kepada Yang MAHA AGUNG.. Alhamdulillah.. Sekali lagi kita bertemu, berbicara dari hati ke hati.. Syukur atas segala perlindungan dan rahmatnya yang dikurniakan-NYA untuk kita - insan lemah lagi hina ini..

Rasanya aku nak mulakan menulis kat blog nie sperti menulis diary kehidupan perjalanan yang dilalui.. Nak kembali dengan azam dan semangat yang baru.. Selama ini aku hanya menyampaikan msg melalui puisi-puisi yang terlintas kan minda ini.. Dengan melihat situasi disekeliling, mengambil iktibar akan peristiwa yang belaku..

Aku bukannya seorang penulis yang pandai nak meyusun ayat-ayat agar nampak berseri-seri.. Tapi tak salahkan kalau belajar dari bawah.. Belajar satu langkah ke satu langkah untuk menuju ke depan.. Dan sesekali menoleh kebelakang melihat apa yang telah ditinggalkan.. Untuk mengingati diri aku agar tidak terus terlupa dari mana asal kisah hidup ku bermula..

Pada siapa yang rapat dengan aku, aku ucapkan bebanyak terima kasih.. Tanpa korang semua siapa lah aku dalam dunia maya nie.. Terima kasih jua pada sesiapa yang selalu bagi pandangan serta nasihat untuk aku terus bersemangat dan berazam agar tidak mudah menyerah kalah.. Perjuangan masih panjang dan banyak lagi yang harus dirasai dan di tempuhi...

Di Sini Kisah Ku BerMula....



.

6 Response to Kembali Dengan Kehidupan Yang Baru

April 11, 2011 at 11:37 AM Reply To This Comment

semoga berjaya syaf :D
[ceh padahal dye dah lama blogging ]
insyaallah, yang baik pasti akan dipermudahkan jalannya,..

tenQ gak dah bagi semangat pada fa :D

April 11, 2011 at 11:49 AM Reply To This Comment

bagus la syaf..
punya hala tuju utk blog..

April 15, 2011 at 2:22 AM Reply To This Comment

Assalamualaikum syaf...
semoga berjaya ya.. =)

April 15, 2011 at 2:30 AM Reply To This Comment

@cik aufa faqihah
TerIMa Kasih... Baru Je Lah.. Mana Ada Lama.. Hihi

April 15, 2011 at 2:31 AM Reply To This Comment

@toyolkiut
Hope PeruBahan Baru ini MeMbAwa PenGertIaan Yang BerMakNa..

April 15, 2011 at 2:31 AM Reply To This Comment

@miss ct
WALAilummuSALam Ct... amin.... diHarap Begitu Lah..

Post a Comment