TERIMA KASIH SAHABAT

Sunday, April 3, 2011

Perlabuhan Senja Jiwa

8

Di SeNJa iTu...
BiLa MenTari BerLabUh SayU..
Aku menYusuRi PanTai riNdU-Mu..
Di PasiR WakTu..

Di SeNJa iTu...
BiLa OmBaK Hati TerDamPar LEsU...
Aku MenYuSUri PaSir WakTu-Mu..
SeseTia PoHon AKal..
MeLamBai SaYu..

Di SeNJa iTu...
Aku anYamKan FitRah HaRapan..
Aku UnTaiKan Manik TasBih kENaNGan..
Untuk MenJadi Satu JaliNan TeriNDah-MU...

Di SeNJa iTu...
TanPa Ku DUGa..
OmabAk GanAS RaKus MemBadai LaLuan Ku...
MenDamParKan CinTa-MU..
Ke TePiaN Sepi..MemiLuKan...

Dan DiseNJa iNi...
mEnTari CahYa-Mu MasiH bErLabUh...
NamUn Kini...
HanYa Aku BerdiRi...
MereNunG DiRi..
mEnGutip SiSa TerTinGGaL..
Ku HiAsi PaGar Hati..

LALu....
aku SeMatKan diDaDa Bayu...
MeRauNG akU Yang SerinG AlpA...
Akan PiNtu RUMAh-MU..


.

8 Response to Perlabuhan Senja Jiwa

April 3, 2011 at 11:04 PM Reply To This Comment

moga syaf berjaya menemui cintaNya

April 3, 2011 at 11:31 PM Reply To This Comment

TerIMa KasIh BS....

April 5, 2011 at 5:42 AM Reply To This Comment

di senja ini aku merinduiMU...
merindui akan kasih dan sayang dari MU..
semoga aku salah seorang hambaMU yang memilikinya...
ngee~

hi syaf...cik tom dtg jenguk ;)

April 5, 2011 at 10:21 AM Reply To This Comment

Hai Cik Tom..Lama SuDah Tak dgr Khabar BeriTa Cik Tom.. Cantik..Kata-kata Cik Tom Tu..

April 5, 2011 at 11:33 AM Reply To This Comment

jika badai ujian menghempas kalbu,
selamat diri dengan dayamu,
jauhkan hati dari yang mengganggu,
pastikan imanmu tetap pada Satu,
sungguh ia sayangmu begitu,
diuji hingga rasa terkaku,
namun itu ukuran buatmu,
betapa dia kasihkan hamba sepertimu...

April 5, 2011 at 10:20 PM Reply To This Comment

TK pun kdang2 tlupa..
slalu jg alpa..
pada-Nya..

April 6, 2011 at 12:54 AM Reply To This Comment

Kak Nora : TerIMa Kasih Kak... dalam MenGHaYati...titisan KesiLapan MenGajar diri Untuk Terus KUat...

April 6, 2011 at 12:55 AM Reply To This Comment

TK : TeriMa Kasih...

Post a Comment