TERIMA KASIH SAHABAT

Saturday, December 24, 2011

Puisi | Andai Saja

4

ANDAI SAJA :

Andai Saja Aku Pelukis...
Pasti Kan Ku Lukis Permandangan Indah...
Dari Warna-Warna Suara Mu Yang Riang...

Andai Saja Aku Tukang Jahit..
Pasti Kan Ku Sulam Kasih..
Dengan Corak Asyik Senyuman Mu..

Andai Saja Aku Punya Kuasa..
PAsti Kan Ku Pintal Awan Di Langit..
Menjadi Ukiran Nama Mu..

Agar Kamu Tahu...
Bertapa Aku Sayang Kamu...


.

4 Response to Puisi | Andai Saja

December 29, 2011 at 3:19 AM Reply To This Comment

indahnya puisi ni..wlpn ringkas tp mendalam..

December 30, 2011 at 2:06 AM Reply To This Comment

:) like

December 30, 2011 at 2:43 PM Reply To This Comment

bagus puisi ni

December 30, 2011 at 7:25 PM Reply To This Comment

Andai aku sang bulan, akan ku terangi malam mu.
andai aku sang matahari, akan ku sinari hari siang mu ^_^

Post a Comment