TERIMA KASIH SAHABAT

Thursday, March 17, 2011

Itu Aku

4


SiApaKah Aku...???
DaLam KeHiDuPan iNi...
Di Uji DaN TeruJi...
LanGKah Demi LanGKah..
KiaN KakU.. Dan DiBiaRKan TerUs TeWAs..
Dalam PukuLan Badai PerJaLaNan..

SiApaKah Aku...???
TiTiAn KiAn PinCAnG...
LeMah Dan TerPinGGiR...
TRaGeDi SuRaTAn Kian MenCEnGkaM..
PasRah LALu JaTuh TerSuNgkUr...
MamPu Kah BerDiRi...
TErUs BanGkiT DENGan KeKUataN...
MeLayaRi LikU-LiKu HidUp Yang MasiH JauH..
PeNuh KeTAbaHAn...

HaTi...!!!
SerinG TerBeLenGGu...
MENGAPA AKU..???
Yang Di Uji SepErti iNi...
GetiR seKaLi MenGHAruNgi..
SEBUah perJALaNAn SURatAN TakDir...

HarApan Di DePan..
Kan Ku SuSuRi Agar Dapat Ku GeNGGam..
TErUs Ku NanTi KetiBaAn Hari eSok...
MeNguSiR KePahiTan...
MeNjeMPut KeBaHagiaAN...

AkaN TerCipTa iA...Di AkHiRNYa..
MeMori KehiduPan...
SeORanG BErNaMa "AKU"....

.

4 Response to Itu Aku

March 17, 2011 at 11:01 AM Reply To This Comment

itulah kehidupan,
suka dan duka sebagai jamuan,
teruskan hingga akhir zaman,
kita kan berkumpul di hadapan Tuhan,
moga kita sejahtera di dalam aman

March 17, 2011 at 10:29 PM Reply To This Comment

emm..

mungkin aku terlupa..
dia yg tidak ku kenali ini..
miliki lebih kesunyian..
dalam hidupnya yang sarat gelombang..

March 17, 2011 at 11:47 PM Reply To This Comment

NoRA : MeKasIh NoRa SetIap reNTak Ada IRamanYa..SETIap Lagu Ada TeMa nYA... TerSaji Dan HarUs DitemPuhi.. MOga diSana Kan mEnNati..

March 17, 2011 at 11:48 PM Reply To This Comment

TK : TEriMa KasiH... GeLomBang Kan DiHarungi... MenLAfaZKan Kata AgaR Tak PinCang arahNYa..

Post a Comment