TERIMA KASIH SAHABAT

Wednesday, April 20, 2011

JOM JOIN FOTO PUISI PENULIS SENJA -segmen

5

JOM JOIN FOTO PUISI PENULIS SENJA -segmen
Kalau Nak Join klik Je Banner Kat Atas Tu....



Syaf Suka Puisi ini ( klik )

sehelai kertas putih di jemarimu
tak kugariskan apa-apa
tak pula kutuliskan apa-apa
kerana semua itu
garis-garis rindu
kata-kata cinta
telah kubiarkan lama
berada di hatimu

hingga kau pula
menggariskan kembali
segala ungkap kalbu
di kertas itu

ingin sekali aku membacanya
bagaimana kauperbuatkan
segala itu
kepadaku
dan bagaimana semua itu
kauterima dengan bahasamu..

************************

SYaf SuKa akn Puisi ini kERana...

  • Ada pengertian Yang tersirat...walaupun tanpa dilafaz kata dalam hati tapi kita masih dapat rasa kehadirannya...
  • Jiwa yang menanti dan terus menanti mengharap akan pergertian agar keresahan terjawab..
  • Jiwa nescAya akan mengucapkan kesyukuran andai lafaz dan segala rasa bersatu...indahnya puisi kalau ada perasaan yg harus diselami sedalam-dalamnya...

Nice header baru tu...nak tnya nie kat pantai pariaman indonesia ke..??

Mmm...blog ps nie Tak Berat... Ok... teruskan Bakat PS menulis....kerana kita pencinTa seni...


.

5 Response to JOM JOIN FOTO PUISI PENULIS SENJA -segmen

April 21, 2011 at 1:02 PM Reply To This Comment

rasa x kehadiran TK hari ni?
hehe..

syaf ngn PS tu satu jiwa ye..
halusssss gitu..

April 21, 2011 at 1:19 PM Reply To This Comment

@toyolkiut

SeLalu ada..... SeLalu TerFikir....

tHank Tk... inDah Kan Kata2 Dalam puisi tu...

April 22, 2011 at 3:36 PM Reply To This Comment

semuanya hebat berpuisi..ciktom mmg surrender awal2...good luck ye syaf!

April 29, 2011 at 10:34 PM Reply To This Comment

waaaah!!akhirnya jumpa jge wira malaya yg berminat pd puisi.dah lama da cari,knpe susah sgt ya?jejak2 malaysia ni ego sgt ke??He he he...

April 30, 2011 at 2:24 AM Reply To This Comment

@AIN SYAKIRA
Ada RaMai Lah Ain...

Post a Comment