TERIMA KASIH SAHABAT

Wednesday, April 13, 2011

Teman

4

SeanDaiNYa...
TeMan....
aku MemiLiki SeMaLam...
Akan Ku SErahKan JiWa Raga iNi..
AGar Dapat Kau MenGuKur SiaPa Aku...
Di RUang Maya iNi..

TeMan...
SeanDaiNYa TiKa, SaaT Dan DeTik iNi..
DiGenGam HiduP Ku..
Akan Ku HiaSi Taman HaTiKu..
DenGan memOri BerSaMa Mu...
Agar KeNanGan KiTa TeruS keKal aBadi..
DuLu...KiNi Dan SeLamaNYa..

TeMan...
seanDaiNYa aku Mampu mengukiR KasiH...
di Ruang HalaMan rinDu...
PasTi Ku BiNa Kota kesetiaAN...
agar TUGu PersAHaBAtaN kiTa TerUs BertAhAn..

Namun...
TeMaN...
seanDaiNYa aKu Tiada Lagi...
Di Dunia iNi...
inGat Lah aku DAlam Doa Mu..
Yang aku MasiH Dalam inGatAn Mu...

.

4 Response to Teman

April 13, 2011 at 11:58 AM Reply To This Comment

kenang TK jg dlm doa syaf..
amin..

April 13, 2011 at 5:12 PM Reply To This Comment

sahabat yg tulus adalah yg sntiasa mndoakan sahabat2nya samada ketika hayat mereka ataupun setelah mereka kembali ke tempat asal..

April 13, 2011 at 7:49 PM Reply To This Comment

@toyolkiut
SentiAsa Dalam Doa.. aMin..

April 13, 2011 at 7:49 PM Reply To This Comment

@cik payung umbrella
BetUl Tu CP.. TeriMa kasiH

Post a Comment