TERIMA KASIH SAHABAT

Tuesday, May 10, 2011

Terima Kasih Sumbangan Header Dari PCE Site ©

4
Assalamualaikum... Setelah beberapa hari nie syaf tak UPDATE entry.. Terasa sepi je blog syaf... Jari nie dah tak sabar nak menulis kat blog nie.. tapi apakan daya, syaf dah janji pada diri sendiri selagi HEADER blog picisan nie tak siap..selagi itu lah tak ada entry baru...

Syaf nak ucapkan bebanyak terima kasih pada PCE Site © yang telah menghadiahkan header untuk blog syaf :

Terima kasih yea  PCE Site ©  nak kenal beliau mari lah terjah blog beliau..

KLIK JE KAT SINI

Kalau nak cari berita terkini ke?? atau Portal kerajaan ke..?? atau nak buat semakan ke..?? Boleh singgah kat blog beliau nie.. Blog beliau pun cantik dan kemas walaupun ada banyak iklan tapi cukup tersusun.. Sangat-sangat menarik.. JOM apa lagi terjah lah blog beliau, ada banyak ilmu tentang photoshop untuk di kongsikan bersama..

P/S : amat menghargai...terima kasih..

.

4 Response to Terima Kasih Sumbangan Header Dari PCE Site ©

May 10, 2011 at 10:47 AM Reply To This Comment

wah..
header baru smngt pun br ye..
aik..
nape x pasang lg..

May 10, 2011 at 3:59 PM Reply To This Comment

stylo gak header baru tuuu..^^

May 10, 2011 at 8:01 PM Reply To This Comment

dah betul kan perkataan tu yek. nice header..header baru, kena dgn semangat berblog yg baru la. hehe..

May 11, 2011 at 10:56 AM Reply To This Comment

Assalamualaikum syaf...
tahniah dah ada header baru.. semoga berjaya dlm dunia blog ni

Post a Comment