TERIMA KASIH SAHABAT

Thursday, July 21, 2011

Mungkin Kah

5

Mungkin kah terjadi disaat ku cuba jauhkan rasa sayang ini...
Rasa ini terus memeluk erat jasadku..
Arghhh...

Kekadang aku tertanya-tanya...
Layak ke aku ini untuk menerima apa yang dikatakan sayang itu..??
Atau aku hanya merawat dan menghiburkan hati aku je...
Senyuman ku ini ku rasakan pinjaman semata-mata untuk ku sembunyikan sakitnya aku...

Hadirnya tanpa diminta...
 Datangnya tak diundang...
Tapi kenapa terlalu sukar untuk diusir...
Selayak aku ini hanya mampu memandang je bukan mendapatkannya...

Air mata yang gugur disetiap titisan nya itu menceritakan segenap rahsia dihati aku...
Mungkin aku bukan mudah untuk menumpahkan air mata ini...
Ku menagis hanya didalam hati..tiada siapa yang tahu...
Sejenak aku fikirkan mahu je aku matikan rasa ini...
Biarkan tiada soal jawap dalam jiwa...

Tapi aku tak mampu melawan kehendak perasaan yang begitu unik dicipta oleh-mu ALLAH...
Ku panjatkan KESYUKURAN pada-MU..
Kan ku terus kan walaupun esok aku tidak tahu apa bakal terjadi.....
Ku hanya pasrah dalam KEREDAHAN-MU...



.

5 Response to Mungkin Kah

July 23, 2011 at 12:39 AM Reply To This Comment

SYAF..setiap sesuatu tu mesti ade hikmahnya...

July 23, 2011 at 11:09 AM Reply To This Comment

best bca puisi syaf..CG slalu jd silent reader ja kt blog syaf..bahhaha!CG xreti kalo nk komen entry brbentuk puisi sbb CG agak susah nk phm mksud puisi tuh..sob3! :sorie

July 23, 2011 at 4:51 PM Reply To This Comment

belajar utk meredhai sesuatu sebab pasti ada sebab kenapa mende tu terjadi.. macam tadi.. ss ingat nak pi basuh kete.. nasib baik tak gi sebab kat sini ujan.. huhu

July 25, 2011 at 10:15 AM Reply To This Comment

semua org layak ;)
follow back bdk baru ni ;)
http://mysyazwanie.blogspot.com

July 26, 2011 at 1:41 PM Reply To This Comment

stp manusia layak menerima kasih sayang :)

Post a Comment