TERIMA KASIH SAHABAT

Wednesday, July 20, 2011

Terus Mengapai (part 4)

5



Wahai diri......sampai bila harus begini..?? Menerima dengan terlalu mudah.... Akhirnya parah dalam rasa yang kian serba salah... Bagaimana lagi hendak ku yakinkan hati, bahawa segalanya sandiwara belaka.. Kadangkala membuat aku terkesima lantas menurut dalam diam... Walaupun hati ini tahu, masih ada curiga merajai... Namun sedaya upaya di hapus... Arhggg!! Begitu mudahnya kau tertipu wahai hati...

Aku sepatutnya membuang penuh memori semalam... Meninggalkan kenangan menyakitkan hati.. Tapi masih jua aku tak mampu..?? Mengapa masih lagi aku di sini..?? Terus menanti tanpa pasti..?? Apakah sinar kejora yang pernah aku yakinkan itu akan hilang cahayanya..??

DIRI...cuba kau usahakan , bangun lah dari mimpi silam.. Tak ada siapa lagi yang kau harapkan  melainkan tuhan yang Maha Esa... Aku sudah terlalu lelah untuk terus meniti di titian persahabatan ini... Adakalanya diri ini tidak berhargai sama sekali... Yang mungkin ada ketikanya dijadikan pertaruhan oleh mereka.. Tanpa ku sedar sebenarnya sudah lama aku terjebak dalam sandiwara yang tiada penghujungnya... Kini baru ku sedar , semuanya hanya lakonan di dunia fana... Lakonan yang berkesan yang bisa membuat aku tersentuh... Namun moralnya tidaklah terlalu banyak untuk aku hayati..


.

5 Response to Terus Mengapai (part 4)

July 20, 2011 at 10:34 PM Reply To This Comment

memang susah untuk melupakan kenangan yang lalu...
bersabarlah...dan jangan pernah berputus asa..

Anonymous
July 20, 2011 at 10:40 PM Reply To This Comment

selagi hati tidak mati,
teruskan berjuang.
niat yg baik pasti dsudahi dengan penghujung yg baik jg.

July 21, 2011 at 12:01 AM Reply To This Comment

Allah tak suka hambaNYA give up taw !


LA TAHZAN ya akhi !! perjuangan masih belum selesai. innaAllahamana :)

July 21, 2011 at 2:49 AM Reply To This Comment

cayouk cayoukK!!

July 21, 2011 at 5:26 AM Reply To This Comment

berusaha mencari cahaya lebih baik dari terus menyumpah kegelapan.. #solusi

Post a Comment