TERIMA KASIH SAHABAT

Wednesday, April 18, 2012

Pemenang Kontest | Update #4

17


Asalamualaikum....
Mesti semua tgh menanti keputusan kontest nie kan.. Terlebih dulu syaf nak mohon maaf kerana terlalu lambat umum kan pemenang kontest ini..
Pertama sekali syaf ucapkan terima kasih pada anda semua kerana bersama2 syaf menjayakan kontest ini, syaf hargai setiap penulisan yang anda hantarkan..

Dan dikesempatan ini syaf sekali lagi memohon kemaafan dari anda semua kerana kelambatan syaf umumkan pemenang...Ya ALLAH... maaf kan syaf...semoga anda dapat memaafkan syaf...terlambatnya syaf umumkan pemenag ini kerana sekarang nie syaf diuji... Ayah syaf masih berada dihospital....dan sakitnya semakin teruk....YA RAbbi...sekarang nie kaki ayah syaf tak dapat nak digerakkan... Disini syaf akan kuatkan semangat untuk redha dan terus berusaha semampu dan sedaya syaf... Pada siapa yang mendoakan kesejahteraan ayah syaf , syaf ucapkan terima kasih berbanyak...

Ok ...maaf terpanjang lak menaip yang tak ada kena mengena ngan nama-nama pemenag..

Setelah 20 orang kekawan syaf baca entry 10 orang  yang terbaik...kami sebulat suara dah memilih pemenang tempat pertama, kedua serta yang ketiga... Pemilihan bukan diatas syaf seorang saje.. Sebab syaf memang tak dapat nak tumpukan sangat dengan entry-entry anda semua..

Nama Pemenang Pertama :


Nama Pemenang Kedua :


Nama Pemenang Ketiga :


Dan disini syaf ada BERITA GEMBIRA untuk anda semua... Syaf akan bagi BONUS lagi... Syaf akan pilih 20 orang untuk Hadiah BONUS / SAGUHATI berupa topup rm5 untuk menghargai setiap penulisan anda semua....

Nama Pemenang Sagu Hati :
  1. NIDA
  2. CIK FATYN
  3. CIK ZETTY
  4. FAIZAH
  5. BUDAK GEMOK
  6. ILYIA SYAFIRA
  7. SYAZMIE
  8. SHIDA
  9. LIYANA DELI
  10. FAIZZ
  11. ATHIRAH
  12. UNGU
  13. FARAH
  14. CIK PUAN MUDA
  15. KAMIL
  16. CIK HUJAN
  17. CIK LADIES
  18. SPANAR BURUK
  19. QILA
  20. CEMPAKA

Alhamdulillah berakhir sudah kontest ini... terima kasih semua...

CARA-CARA MENEBUS HADIAH :

Korang hanya perlu menhantar ke email syaf di alamat putra_rangga01@yahoo.com ..
caranya dengan menaip...
  • CONTOHNYA :

  • PERTAMA - (nama anda) - (no fon) - (link entry anda)
  • KEDUA - (nama anda) - (no fon) - (link entry anda)
  • KETIGA - (nama anda) - (no fon) - (link entry anda)
  • BONUS SAGUHATI - (nama anda) - (no fon) - (link entry anda)

SEKIAN TERIMA KASIH....

.

17 Response to Pemenang Kontest | Update #4

April 18, 2012 at 10:41 PM Reply To This Comment

terima kasih pilih saya...
sy doakan ayah syaf cepat sembuh..
banyakkan berdoa n be strong...
Insya Allah..

April 18, 2012 at 10:43 PM Reply To This Comment

alhamdulillah, terima kasih tau! :)

saya dah emelkan dah ;D

tahniah kpd pemenang yg lain ^_^

April 18, 2012 at 10:44 PM Reply To This Comment

semoga ayah syaf cepat sembuh. jaga dia baik2 k. doa banyak2. insyallah :)

April 18, 2012 at 11:13 PM Reply To This Comment

alhamdllah mcm tak percaya je tersenarai 20 hadiah sagu hati..tq sgt2 syaf..happy ni :)

April 18, 2012 at 11:13 PM Reply To This Comment

tahniah bt pemenang yg lain :)

April 19, 2012 at 6:18 AM Reply To This Comment

Moga ayah Syaf kembali pulih dan bertenaga..Insya Allah.

Kak Nida dah sent details, harap selamat diterima (fuf323@gmail.com)

April 19, 2012 at 6:44 PM Reply To This Comment

menang saguhati..alhamdulillah..dah email..;)

April 19, 2012 at 10:30 PM Reply To This Comment

Terima kasih syaf.. :)

April 20, 2012 at 6:16 PM Reply To This Comment

Terima kasih Syaf :) tahniah kepada yang menang, lagi - lagi Top3 tuhh.

April 21, 2012 at 12:29 AM Reply To This Comment

tahniah buat pemenang yang telah terpilih & tahniah juga buat pemenang sagu hati, zati doakan syaf dimurahkan rezeki amin

bersabarlah dalam menghadapi ujian dariNya, Dia mempunya rahsia yang tersendiri, sama ada Allah hendak tambah iman hambaNya atau hendak menguji sejauh mana keimanan hambaNya

zati harap syaf sabar dan tabah dalam mengharungi ujian dariNya, moga ayah syaf cepat sembuh, banyakkan berdoa.. insyaAllah

et
April 22, 2012 at 3:17 PM Reply To This Comment

laaaaaaaa nama saya ada...terima kasih yer..bestnyerrr

June 21, 2012 at 1:08 AM Reply To This Comment

Contest lagi, memamg terbaik la..

June 28, 2012 at 10:46 AM Reply To This Comment

Tahniah diucapkan buat semua pemenang..

Salam Perkenalan.. Blog awak menarik.. Saya suka blog awak. Jom kita tukar link/banner.. Tq ;)

July 9, 2012 at 8:01 PM Reply To This Comment

nice entry! hi im already follow ur blog.. feel free to visit n follow my blog back! thanks {)

August 14, 2012 at 10:20 AM Reply To This Comment

^_^

November 26, 2012 at 1:17 PM Reply To This Comment

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

December 14, 2012 at 12:07 PM Reply To This Comment

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.

Post a Comment