TERIMA KASIH SAHABAT

Thursday, June 2, 2011

Contest - Penulis Senja Bagi Iklan Percuma

5

Assalamualaikum tak nak cete pajang sbb semua dah kenal dengan penulis senja nie kan.. Meh Lah Join Contest yang dibuat oleh beliau ( KLIK SINI )

Terus je kepada syarat2nya...

PILIH BLOG SYAF UNTUK DI IKLANKAN :

  • Walaupun syaf baru lagi dalam dunia blog nie, tak kira nak gak join..
  • Sebab syaf minat puisi dan suka membaca karya2 dari ps nie..
  • Sebab syaf tak hebat dan nak mencari ilmu dengan bertukar2 pendapat..
  • Seni agung tak akan tercipta jika tiada kenangan mahu pun cerita disebaliknya..
Rasanya cukup itu kot, maklum lah syaf newbie dalam dunia blog nie...

KOMEN BLOG PENULIS SENJA :
  • Blog makin Mantap...
  • Sekarang dah makin pemes semenjak syaf ikuti blog nie penulis senja semakin dah ternama..
  • Rajin buat entry dalam sehari tu 6-10 entry beliau leh siap kan...
  • Suka memberi komen yang membina.. Segala serba-serbi ok.. Semakin cool blog penulis senja nie..
P/S : mengigil jari tak kala pena meluahkan rasa yang tersimpan.. Terus maju kawan ku...

.

5 Response to Contest - Penulis Senja Bagi Iklan Percuma

June 2, 2011 at 2:54 AM Reply To This Comment

eleh newbie konon .. huuuhuhu alexa rank dah tinggi pon kire newbie ka ???????

June 3, 2011 at 9:26 AM Reply To This Comment

hebat syaf skrang dah join byk kontes..

June 4, 2011 at 3:02 AM Reply To This Comment

asfz terjah dari blog penulis senja..taniah :) top 10 in june :)
waahhh :D

June 4, 2011 at 9:32 AM Reply To This Comment

thnx thniah sbb tercalon dlm top 10 blogger bertuah bulan jun..=)

June 6, 2011 at 8:40 AM Reply To This Comment

waaaa....
congrats!!!




jom singgah n follow belog fyna.
:)

Post a Comment