TERIMA KASIH SAHABAT

Thursday, July 21, 2011

Terus Mengapai (part 6 Terakhir)

1


Dalam persahabatan ini... Apakah aku akan bertemu dengan insan yang boleh  membimbing aku.. Menuju redha ILLAHI..?? Aku sedar, ada ketikanya aku mudah alpa dengan keindahan dunia... Lantas aku berharap ada sahabat yang mampu memberi nasihat ketika aku terleka... Dan boleh menunjukan aku jalan yang benar saat aku keliru dipersimpangan kehidupan ini... Memang benar sukarnya mencari teman yang boleh diiktiraf sebagai benar-benar sahabat, namun bukan mustahil..Kan...

Aku jua berdoa agar diberikan-NYA kesempatan untuk aku miliki seorang sahabat sedemikian... Untuk kalian yang mengikuti bicara sepi ini...Aku doakan yang terbaik untuk semuanya... Semoga rahmat dan limpahan kurnia-NYA sentiasa mengiringi kalian dalam apa jua keadaan.. Dan semoga anda mendapat seorang sahabat yang sebenar-benarnya sahabat...

Teman...tiba masanya aku hentikan penulisan ini disini... Melakar coretan akan Erti luahan Rasa... Maaf kan aku tidak lagi mampu menyambung bicara ini... Setiap Ayat dan Kata yang cuba ku huraikan, terasa Kaku dan beku... Harapan ku...setiap kata yang telah aku coretkan... Setiap kalimah yang telah aku lafazkan dapat diambik iktibar untuk kamu fahami... Setiap sesuatu perkara itu ada natijahnya yang tersendiri..


.

1 Response to Terus Mengapai (part 6 Terakhir)

July 26, 2011 at 2:08 PM Reply To This Comment

insyaALLAH kamu akan btemu ngn sahabat bukan kawan,,sabar k..

Post a Comment